Zbožové vyhledávače prakticky
Zbožové vyhledávače představují velice zajímavou možnost jak na stránky přivést potenciální klienty. Unikátní forma cílení spolu s platbou za přivedeného klienta dělá ze zbožáků stále atraktivní místo pro prezentaci. Jak se ve vyhledávači zboží úspěšně prosadit a návštěvníky proměnit na klienty vám ukážeme na našem kurzy pro vyhledávače zboží.
Forma studia
prezenčně
- klasická výuka v učebně
- tištěné materiály
- občerstvení
online
- online - živé vysílání
- PDF materiály
- pohodlí domova
záznam
- okamžitý přístup
- PDF materiály a nahrávky
- vlastní tempo studia
Popis kurzu
Komu je kurz určen, doporučené vstupní znalosti
Kurz je určen marketérům a majitelům eshopů, kteří chtějí využít zbožové vyhledávače k propagaci a prodeji svých produktů.
Pro absolvování kurzu nejsou potřeba žádné zvláštní zkušenosti ani znalosti.
Cíl kurzu a předpokládané vstupní znalosti
Školení nepředpokládá žádné vstupní znalosti. Cílem je ukázat jak se prakticky prosadit na poli zbožových vyhledávačů jak vám mohou vyhledávače Heureka, Zboží.cz nebo Google nákupy přivést nové klienty. Probereme vše od technických nároků na eshop, které musí splňovat eshop až po párování produktů a optimalizaci výkonu produktového feedu.
Náplň kurzu
Kurz je založen na praktických příkladech. Všechny popsané postupy je možné si ihned zkoušet na vlastních datech a na místě řešit ve vztahu ke konkrétním produktům nebo komoditě. Hlavní témata kurzu:
Zbožové vyhledávače obecně
- jak zbožáky fungují a kterým se věnovat
- novinky a metody propagace
- rozdíl mezi placenou a neplacenou inzercí
- možnosti reklamy ve vyhledávačích zboží
- formy výpisu produktů a hledání produktů
- registrace do zbožových vyhledávačů
XML feed, párování produktů
- jak dostat své zboží do katalogu produktů
- produktové karty, párování produktů
- technické požadavky na produktový XML feed
- nejčastější chyby ve feedu, testování a opravy
- hledání a řešení "osamělých" produktů
Optimalizace zbožových vyhledávačů
- jak měřít a vyhodnocovat zbožové vyhledávače
- metody a tipy pro určení ceny prokliku (biding)
- tipy pro zviditelnění konkurenčních výhod
- optimalizace výkonu XML feedu
- základy práce v aplikaci Mergado
Další témata
- párovací nástroj Zboží.cz
- dostupnostní feed
- Heureka košík
a mnoho dalších témat, včetně odpovědí na vaše dotazy.
Bonus pro účastníky školení
Jako bonus dostanou všichni účastníci elektronickou brožuru shrnující základní principy a postupy pro optimalizaci pro zbožové vyhledávače. Díky tomu si můžete kdykoliv osvěžit nabité znalosti a uplatnit je pro optimalizaci vaší reklamy. Součástí brožury jsou i odkazy na další zdroje informací a vhodná typová řešení pro související činnosti.
Součástí školení je i následná podpora emailem (14 dní). Přestože je školení postaveno na ukázkách práce, mnoho otázek se vyrojí až při denním používání. Rádi vám s nimi pomůžeme abyste své znalosti lehce přenesli do praxe.
Účastníci kurzu distanční formou (online, dálkově offline, záznam), obdrží veškeré podklady ke kurzu v elektronické podobě. V případě bonusů, jen to, co lze poslat elektronicky.
Lektor
Certifikát o absolvování
Absolvováním kurzu automaticky získáte certifikát a další bonusy:
- Podporu po ukončení kurzu
- Přístup do uzavřené Facebook skupiny
- Slevu na další školení
Lokalita, místo školení
Všechny učebny jsou nové a umístěny v centru Prahy. Najdete je na adrese: Rytířská 399/24, Praha 1 (u Stavovského divadla). Dobře se k nám dostanete:
Naše učebny a zázemí si můžete prohlédnout na stránce O nás.Tento kurz nabízíme i jako firemní kurz!
Zavolejte nebo napište a dohodneme individuální termín.