Školení Google Analytics II
Google Analytics jsou výborným zdrojem infromací, ale v základním nastavení opomíjí měření klíčových funkcí webu. Na školení si ukážeme jak segmentovat návštěvnost podle libovolných kritérií, detailně měřit a vyhodnocovat události jako jsou stažení souborů, kliknutí na fotogalerii či použítí kontaktů nebo jak správně pracovat s konverzemi. Také vám ukážeme jak seskupit stránky stejného typu do skupin a tyto pak zvlášť analyzovat. Nakonec se podíváme na možnost vytváření vlastních reportů nebo možnost automatického exportu dat do Excelu nebo Google Tabulek.
Forma studia
prezenčně
- klasická výuka v učebně
- tištěné materiály
- občerstvení
online
- online - živé vysílání
- PDF materiály
- pohodlí domova
záznam
- okamžitý přístup
- PDF materiály a nahrávky
- vlastní tempo studia
Popis kurzu
Komu je kurz určen, doporučené vstupní znalosti
Školení je určeno webovým analytikům a marketérům, kteří chtějí porozumět možnostem pokročilého měření chování návštěvníků webu/eshopu, plnění cílů a reportingu.
Cíl školení, předpokládané znalosti
Školení předpokládá základní znalost práce v Google Analytics a proto je vhodné nejprve absolvovat školení základy Google Analytics, na které přímo navazujeme.
Cílem je se naučit nejen rozumět pokročilým metrikám, ale hlavně se naučit přenášet vlastní události a data do Google Analytics pro další zpracování. Díky tomu můžete objevovat nové závislosti, události s vlivem na plnění cílů či konverzí nebo jen snáze najít slabá místa prezentace. Nemalý důraz klademe i na reporting, kde si ukážeme nejen jak data z Google Analytics exportovat, ale jak je automaticky dostat do aplikace MS Excel či Tabulek Google pro další zpracování.
Náplň kurzu
Kurz je pojat jako pracovní a celý probíhá na živých datech a prací s aplikací Google Analytics. V praxi si tak ukážeme nejen jak detailní data získat, ale jak taková data v Google Analytics vypadají a jaké možnosti přináší. Konkrétně se dotkneme hlavně:
- krátké rekapitulaci základů práce s Google Analytics
- segmentace návštěvnosti a srovnání metrik chování
- seskupení obsahu a analýza jednotlivých skupin
- měření a vyhodnocování událostí (kliky, stažení, formuláře)
- měření a správnému vyhodnocení cílů a konverzních trychtýřů pro eshopy
- jak najít slabá místa prezentace včetně technických chyb
Bonus pro účastníky školení
Jako bonus dostanou všichni účastníci elektronickou brožuru shrnující klíčová témata se srozumitelný přehled klíčových postupů pro aplikaci. Díky tomu bude snadné si kdykoliv vědomosti osvěžit a správně aplikovat nabité znalosti. Součástí brožury jsou i odkazy na kvalitní zdroje s informacemi a návody pro Google Analytics, popisující pro další rozvoj znalostí nebo řešení typových požadavků.
Součástí školení je i následná podpora emailem (14 dní). Přestože je školení postaveno na ukázkách práce s Google Analytics, mnoho otázek se vyrojí až při denním používání. Rádi vám s nimi pomůžeme abyste své znalosti lehce přenesli do praxe.
Účastníci kurzu distanční formou (online, dálkově offline, záznam), obdrží veškeré podklady ke kurzu v elektronické podobě. V případě bonusů, jen to, co lze poslat elektronicky.
Lektor
Certifikát o absolvování
Absolvováním kurzu automaticky získáte certifikát a další bonusy:
- Podporu po ukončení kurzu
- Přístup do uzavřené Facebook skupiny
- Slevu na další školení
Lokalita, místo školení
Všechny učebny jsou nové a umístěny v centru Prahy. Najdete je na adrese: Rytířská 399/24, Praha 1 (u Stavovského divadla). Dobře se k nám dostanete:
Naše učebny a zázemí si můžete prohlédnout na stránce O nás.Tento kurz nabízíme i jako firemní kurz!
Zavolejte nebo napište a dohodneme individuální termín.