Školení PPC reklamy I
PPC reklama se dávno stala povinnou výbavou online marketingu všech malých i velkých firem. Umožňuje nabídnout své služby nebo produkty lidem přesně v době když tyto hledají. Právě unikátní možnost zacílení dělá z PPC jednu z nejefektivnějších metod online propagace. My vás naučíme jak se jí zhostit a vytěžit z ní maximum.
Forma studia
prezenčně
- klasická výuka v učebně
- tištěné materiály
- občerstvení
online
- online - živé vysílání
- PDF materiály
- pohodlí domova
záznam
- okamžitý přístup
- PDF materiály a nahrávky
- vlastní tempo studia
Popis kurzu
Komu je kurz určen, doporučené vstupní znalosti
Kurz je určen marketérům nebo majitelům firmy, kteří se chtějí aktivně pustit do propagace svých produktů nebo služeb.
Pro absolvování kurzu nejsou potřeba žádné zvláštní zkušenosti ani znalosti.
Cíl kurzu a předpokládané znalosti
Školení nepředpokládá žádné znalosti a je ideálním vstupním školení do světa online marketingu. Ukážeme si propagaci ve vyhledávačích ve formě textové reklamy a navážeme bannerovou reklamou v obsahové síti. Na konci školení budete schopni si postavit vlastní reklamní kampaně a umět je optimalizovat s ohledem na přínos a chování účastníků na webu.
Náplň kurzu
Kurz je založen na praktických příkladech a je možné vycházet přímo z reálií účastníků. Formou workshopu se tak přeneseme od teoretických pojmů k reálné praxi a tvorbě vlastních kampaní. Všechny postupy a metody je možné si ihned zkoušet ve vlastním reklamním účtu. Hlavní náplň kurzu:
Základní informace o PPC
- základní terminologie a možné formy propagace
- možnosti cílení PPC reklamy
- silné a slabé stránky PPC reklamy
- návrh struktury reklamního účtu
PPC reklama ve vyhledávání
- návrh klíčových a vylučujících slov
- návrh textových reklam
- určení optimální ceny prokliku
- rozložení reklam do sestav a skupin
- tipy pro psaní textových reklam
- optimalizace rozšíření textových reklam
- základy práce v systému Seznam SKLIK a Google AdWords
PPC reklama v obsahu
- princip a vhodná témata pro obsahové kampaně
- tipy pro tvorbu bannerů
- optimalizace bannerové reklamy
- cílení obsahových reklam
Optimalizace a vyhodnocování reklamy
- kopírování reklam mezi systémy AdWords s Sklik
- kvalitativní ukazatele reklamy
- vyhodnocení chování placené návštěvnosti na webu
- optimalizace PPC reklamy
a mnoho dalších, souvisejících, témat, včetně odpovědí na vaše dotazy.
Bonus pro účastníky školení
Jako bonus dostanou všichni účastníci elektronickou brožuru shrnující základní návody a informace pro optimální návrh PPC kampaní. Díky tomu si můžete kdykoliv osvěžit nabité znalosti a uplatnit je pro optimalizaci PPC kampaní. Součástí brožury jsou i odkazy na vhodné zdroje dalších informací o PPC reklamě a zdroje popisující další typová řešení pro obvyklé činnosti.
Součástí školení je i následná podpora emailem (14 dní). Přestože je školení postaveno na ukázkách práce, mnoho otázek se vyrojí až při denním používání. Rádi vám s nimi pomůžeme abyste své znalosti lehce přenesli do praxe.
Účastníci kurzu distanční formou (online, dálkově offline, záznam), obdrží veškeré podklady ke kurzu v elektronické podobě. V případě bonusů, jen to, co lze poslat elektronicky.
Lektor
Certifikát o absolvování
Absolvováním kurzu automaticky získáte certifikát a další bonusy:
- Podporu po ukončení kurzu
- Přístup do uzavřené Facebook skupiny
- Slevu na další školení
Lokalita, místo školení
Všechny učebny jsou nové a umístěny v centru Prahy. Najdete je na adrese: Rytířská 399/24, Praha 1 (u Stavovského divadla). Dobře se k nám dostanete:
Naše učebny a zázemí si můžete prohlédnout na stránce O nás.Tento kurz nabízíme i jako firemní kurz!
Zavolejte nebo napište a dohodneme individuální termín.